II termin szkolenia on-line: Efektywne i efektowne działania na Facebooku w bankowości spółdzielczej

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych organizuje II termin szkolenia on-line pt.: „Efektywne i efektowne działania na Facebooku w bankowości spółdzielczej”, które odbędzie się w dniu 20 października 2021 r. w godzinach 09:00 – 15:30. Spotkanie z trenerem będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na szkolenie.

SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:

Pracowników banków spółdzielczych odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji banku przez serwis Facebook.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Mechanika serwisu Facebook oraz strategia działania w tym kanale

  • Trendy, które trzeba znać
  • Facebook jako baza wiedzy o użytkownikach, klientach i potencjalnych pracownikach.
  • Tworzenie person kluczowych odbiorców
  • Użytkownik Facebooka w erze mobile
  • Algorytm News Feedu na Facebooku
  • Jak zwiększyć zasięg organiczny?
  • Styl komunikacji
  • Planowanie działań na Facebooku na tydzień, miesiąc, rok
  • Niezbędne narzędzia

2. Content marketing i komunikacja na Facebooku

  • Charakterystyka postów na Facebooku i wartościowego
    contentu
  • Czas i częstotliwość postowania
  • Formaty postów w tym charakterystyka najbardziej angażujących
  • Copywriting na Facebooku
  • Przydatne serwisy i narzędzia wspomagające tworzenie grafik i contentu na FB
  • Budowanie i angażowanie społeczności
  • Sprzedaż za pośrednictwem Facebooka
  • Przykłady dobrych praktyk
  • Budowanie społeczności
  • FB jako Centrum Obsługi Klienta
  • Sytuacje kryzysowe 

3. Analityka i planowanie działań

  • Analiza efektywności działań
  • Statystyki (FB, Napoleon, Sotrender, GA)
  • Analiza fanów, konkurencji i zainteresowań grupy docelowej
  • Monitoring Internetu - korzyści i sposoby wykorzystania
  • Optymalizacja strony i treści pod kątem działań na FB
  • Sposoby integracji serwisów społecznościowych
     

SZKOLENIE POPROWADZI:

Anna Ledwoń-Blacha - Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. 

Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.  

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji.  Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. 

Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. 

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów. 

-----------------

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 250 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 500 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt szkolenia obejmuje rezerwację miejsca dla uczestnika, udostępnienie uczestnikowi linka z instrukcją logowania do platformy, na której odbędzie się szkolenie, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, materiały szkoleniowe.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 19 października br. lub wyczerpania dostępnych miejsc.

Zapisy na szkolenie odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. Na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiona faktura VAT.

WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym. 

Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku uzyskania odpowiedniej liczby uczestników. 

 

Zapisz się na szkolenie:

Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość uczestniczenia w szkoleniu.

Udostępnij artykuł:
« powrót