Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym – ZACZYNAMY

W tym roku skupimy się na młodych klientach i członkach banków spółdzielczych, ich potrzebach i oczekiwaniach. W związku z tym zaplanowaliśmy szereg działań, do udziału w których serdecznie Państwa zapraszamy.

Podczas czerwca przyjrzymy się potrzebom i wyzwaniom związanym z młodymi klientami, szczególnie tych z Generacji Z, a także będziemy prezentowali treści przedstawiające walory bankowości spółdzielczej, które w wyjątkowy sposób mogą być atrakcyjne dla osób młodych, takie jak: nowoczesność i dostępność, wyznawane wartości, wzmacnianie lokalnej wspólnoty, dbałość o kwestie środowiskowe i ekologiczne.

Podczas czerwca będą realizowane następujące działania:

  • konferencja pt.: Pozyskanie młodych pokoleń konsumentów jako klientów i członków priorytetem sektora. Doświadczenia i dobre praktyki” z udziałem zaproszonych ekspertów oraz przedstawicieli sektora bankowości spółdzielczej (6 czerwca br., Warszawa)
  • gala inauguracyjna, podczas której obędzie się rozstrzygnięcie konkursu „Bank Spółdzielczy w służbie społeczności lokalnej”, wręczenie odznaczeń statutowych KZBS, prezentacja nagrań wideo przygotowanych przez banki spółdzielcze (6 czerwca br., Warszawa),
  • publikacje grafik edukacyjnych w mediach społecznościowych KZBS i banków spółdzielczych,
  • publikacje filmów z wypowiedziami m.in. dzieci, młodzieży, klientów, członków i pracowników banków spółdzielczych promujących sektor bankowości spółdzielczej,
  • spotkania live na Facebooku KZBS podczas z udziałem ekspertów oraz banków spółdzielczych,
  • podsumowanie kampanii edukacyjnej „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym” w formie online,
  • wydanie „Głosu Banków Spółdzielczych” zawierającego elementy podsumowujące „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym”.

Pierwszy z serii live na Facebooku KZBS, który zaplanowaliśmy na 5 czerwca br. o godz. 10:00 będzie stanowił omówienie działań które będą realizowane podczas kampanii. O przebiegu czerwcowych działań powie Krystyna Majerczyk-Żabówka, Prezes KZBS. 

 

Zapraszamy do włączania się w kampanię oraz do udziału w organizowanych wydarzeniach.

 

Udostępnij artykuł:
« powrót