Szkolenie on-line: Retencja Klientów w banku spółdzielczym - Cz. I

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych we współpracy z Firmą Szkoleniową Trakt organizuje szkolenie on-line „Retencja Klientów w banku spółdzielczym - Cz. I”, które odbędzie się w dniu 2 października 2023 r. w godzinach 09:00 – 14:30. Spotkanie z Prowadzącym będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom po zapisaniu się na szkolenie. Szkolenie będzie podzielone na dwie części. Druga część szkolenia odbędzie się w dniu 18 października br.

OPIS SZKOLENIA:

W ciągu dwóch dni szkoleniowych Uczestnicy poznają teoretyczną i praktyczną wiedzę związaną z retencją Klientów. Podczas szkoleń zostanie pogłębiona psychologia Klienta, w tym omówione zostaną mechanizmy napędzające lojalność oraz strategie jakie można implementować do banku spółdzielczego.

Szkolenie zakłada aktywne uczestnictwo poprzez aktywizujące techniki uczenia się. W ramach szkolenia zastosowane zostaną:

Case studies:

Praktyczne sytuacje, które prezentowane będą w formie studiów przypadków opartych na rzeczywistości bankowości spółdzielczej. Wspólna analiza wyzwania, podejmowanie decyzji i wyciąganie wniosków, co umożliwia lepsze zrozumienie i zapamiętanie materiału.

Dyskusje:

Uczestnicy będą dzielili się swoimi pomysłami, doświadczeniami i wnioskami podczas pracy w zespołach, co stworzy inspirującą atmosferę współpracy i wymiany wiedzy. 

Praktyczne zadania:

Wspieramy proces uczenia się poprzez praktyczne zadania oparte o rzeczywistość uczestników i cechy środowiska bankowości spółdzielczej.

PROGRAM SZKOLENIA:

Cz. I, która odbędzie się w dniu 2 października br.:

1. Definicja retencji w kontekście sprzedaży.

2. Dlaczego retencja jest ważna dla banku?

3. Co motywuje Klienta do powrotu? Budowanie zaufania jako klucza do lojalności.

4. Podstawowe działania retencyjne i możliwości ich zastosowania w bankowości spółdzielczej:

a) programy lojalnościowe,

b) oferty specjalne dla stałych Klientów,

c) indywidualne podejście do Klienta,

d) wysokiej jakości obsługa posprzedażowa,

e) szybka i efektywna komunikacja,

d) monitorowanie satysfakcji Klienta i zbieranie opinii.

5. Wprowadzenie do modelu Kano - zastosowanie w bankowości spółdzielczej.

6. Ćwiczenie: Klasyfikacja cech produktu/usługi według modelu Kano i profilu Klienta.

7. Ćwiczenie: Analiza przypadków decyzji Klientów.

a) Jakie elementy funkcjonowania banku spółdzielczego zdecydowały o decyzji Klienta?

8. Definicja i znaczenie zaangażowania Klienta. Związki między zaangażowaniem a lojalnością.

9. Ćwiczenie: Jak budować zaangażowanie w różnych punktach styku z Klientem?

Cz. II, która odbędzie się w dniu 18 października br.:

1. Teoria kosztów zamiany (Switching Costs) – dlaczego Klienci pozostają lojalni wobec marek?

2. Jak zwiększać koszty zamiany w specyfice bankowości spółdzielczej?

3. Poziom obsługi Klienta jako element budujący markę.

4. Najczęstsze przyczyny niezadowolenia Klientów.

5. Ćwiczenie: Symulacja rozmów z niezadowolonym Klientem.

6. Jak zbierać i analizować feedback od Klientów.

7. Działanie na podstawie uzyskanego feedbacku.

8. Ćwiczenie: Tworzenie planu działań na podstawie analizy danych zebranych z feedbacku od Klientów.

9. Omówienie kluczowych wniosków z szkolenia i stworzenie indywidualnych planów działania dla Uczestników.

SZKOLENIE POPROWADZI:

Tomasz Radkiewicz - od ponad 14 lat wspiera rozwój umiejętności menedżerskich i sprzedażowych w sektorze bankowości spółdzielczej. Współpracował z najbardziej dynamicznymi bankami spółdzielczymi w Polsce rozwijając kompetencje ich pracowników. Zdobywał doświadczenie w zarządzaniu i sprzedaży w wiodącej spółce telekomunikacyjnej oraz prowadząc zespoły sprzedażowe i menagerskie w ramach kontraktów. Realizował szkolenia sprzedażowe, menedżerskie - w sumie około 20000 godzin szkoleniowych.
Współtwórca Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych 2.0 oraz Standardu Usług Zdalnego Uczenia się z których korzysta ponad 400 organizacji szkoleniowych w Polsce. Od czerwca 2023 r. Członek Zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz od 2021 roku ekspert w Radzie Sektorowej ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych.

Ukończył Zarządzanie i Marketing na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiował w Centrum Studiów Europejskich im. J. Monneta. Kompetencje trenera i coacha kształtował w Szkole Trenerów Biznesu Grupy TROP w Warszawie, Metrum w Katowicach oraz House of Skills. Ukończył studia podyplomowe Negocjacje i mediacje oraz Praktyczna psychologa motywacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

 

Koszt udziału w I cz. szkolenia wynosi 299 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 399 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt udziału w obu częściach szkolenia wynosi 549 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 699 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt szkolenia obejmuje rezerwację miejsca dla uczestnika, udostępnienie uczestnikowi linka z instrukcją logowania do platformy, na której odbędzie się szkolenie, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia oraz materiały szkoleniowe.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 25 września br. lub wyczerpania dostępnych miejsc.

Szkolenie będzie podzielone na dwie części. Druga część szkolenia odbędzie się w dniu 18 października br. Wszystkie informacje odnośnie chęci udziału w obu częściach szkolenia lub w nagraniu prosimy umieszczać w okienku "Dodatkowe uwagi".

Zapisy na szkolenie odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. Na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiona faktura VAT.

WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.

Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku uzyskania odpowiedniej liczby uczestników. 

 

Zapisz się na szkolenie:

Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość uczestniczenia w szkoleniu.

Udostępnij artykuł:
« powrót