Szkolenie on-line: Podpis bankowy w praktyce

Krajowy Związek Banków Spółdzielczych we współpracy z Kancelarią Maruta Wachta organizuje szkolenie on-line pt.: „Podpis bankowy w praktyce”, które odbędzie się w dniu 27 stycznia 2021 r. w godzinach 10:00 – 13:00. Aby odbyć szkolenie potrzebne jest stabilne łącze internetowe (nie jest wymagana instalacja jakiejkolwiek aplikacji). Spotkania z trenerami będzie miało charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań i prowadzenia dyskusji. Warunki techniczne i tryb udostępnienia będzie przekazany uczestnikom dzień przed szkoleniem.

Cel szkolenia: 

Celem szkolenia jest omówienie węzłowych zagadnień i kluczowych wyzwań dotyczących podpisu „bankowego”, takich jak:  

  • specyfika oświadczenia w postaci elektronicznej zgodnie z art. 7 prawa bankowego,
  • zakres podmiotowy i przedmiotowy dopuszczalnego zastosowania podpisu „bankowego”,
  • wyzwania praktyczne (klauzule umowne dotyczące zmian umowy, zdalna identyfikacja stron).

Do kogo skierowane jest szkolenie:  

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do członków zespołów prawnych, a także osób uczestniczących w projektowaniu i optymalizacji procesów biznesowych w bankach spółdzielczych, w szczególności w zakresie obsługi klienta. 

Program szkolenia:

1. Ogólne informacje o podpisie elektronicznym – przypomnienie zasad.

  • Jakie są rodzaje podpisu elektronicznego?
  • Co to jest dokument elektroniczny?
  • Czym jest rygor nieważności?
  • Kiedy strony mogą decydować o formie umowy?

2. Szczególne rozwiązania w prawie bankowym – podpis „bankowy”.

  • Czym jest podpis „bankowy”? 
  • Jakich czynności dotyczy podpis „bankowy”? 
  • Kto może złożyć oświadczenie składając podpis „bankowy”?
  • Jakie warunki należy spełnić, by podpis „bankowy” był ważny?

3. Zagadnienia praktyczne.

  • Jak wdrożyć podpis „bankowy” w wybranych procesach?
  • O jakich wyzwaniach należy pamiętać, wdrażając podpis bankowy?
  • Jak można wykorzystać pieczęć elektroniczną?

4. Pytania

 

Szkolenie poprowadzi:

Małgorzata Kurowska

Radca prawny, counsel Kancelarii Maruta Wachta. Ekspert i koordynator projektów dot. ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii/IT. Doradza m.in. klientom z branży energetycznej i handlu detalicznego w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Prowadzi projekty w zakresie wdrożenia systemu zarządzania zgodnością. Prowadziła także projekty wdrożenia RODO zarówno na rzecz spółek polskich, jak i w ramach wdrożeń międzynarodowych. Posiada także doświadczenie w zakresie bieżącego wsparcia administratorów bezpieczeństwa informacji i Inspektorów Ochrony Danych w podmiotach korporacyjnych. Na rzecz klienta Kancelarii, pełni funkcję Compliance Officera. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania zgodnością oraz ochrony danych osobowych. Posiada certyfikat CIPP/E.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 200 zł netto/os + VAT dla Członków KZBS oraz 400 zł netto/os + VAT dla pozostałych uczestników. Koszt szkolenia obejmuje rezerwację miejsca dla uczestnika, udostępnienie uczestnikowi linka z instrukcją logowania do platformy, na której odbędzie się szkolenie, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia oraz materiały szkoleniowe.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 26 stycznia br. lub wyczerpania dostępnych miejsc.

Zapisy na szkolenie odbywają się wyłącznie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego. Na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiona faktura VAT.

WAŻNE! Prawidłowe zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z otrzymaniem automatycznego maila zwrotnego na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym. 

Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku uzyskania odpowiedniej liczby uczestników.

 

Zapisz się na szkolenie:

Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość uczestniczenia w szkoleniu.

Udostępnij artykuł:
« powrót