Nowoczesna bankowość i przyjazne podejście do klienta – przesłanie kampanii „Czerwiec z bankiem spółdzielczym”

We wtorek, w ostatnim dniu czerwca, odbyła się zorganizowana przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych i transmitowana on line okolicznościowa konferencja podsumowująca kampanię informacyjno-edukacyjną w ramach Święta Spółdzielczości Bankowej: „Czerwiec z bankiem spółdzielczym”.

Kampania „Czerwiec z bankiem spółdzielczym” była złożona z czterech bloków tematycznych: udział banków spółdzielczych w programach pomocowych dla MŚP, wsparcie finansowe ekologicznego biznesu i edukacja ekologiczna, bankowanie on line, w tym edukacja dla seniorów oraz w zakresie cyberbezpieczeństwa. W jej ramach Krajowy Związek Banków Spółdzielczych zorganizował dla pracowników oraz członków i klientów banków spółdzielczych cztery tematyczne webinaria, w których wzięło udział ponad tysiąc osób. Ponadto, systematycznie publikowano w mediach elektronicznych liczne materiały informacyjno-edukacyjne nawiązujące do przewodnich tematów, w tym atrakcyjne wizualnie infografiki i ciekawe wypowiedzi oraz wywiady z ekspertami z poszczególnych dziedzin, a także przedstawicielami sektora bankowości spółdzielczej. 

- Społeczno-gospodarczy rozwój Polski opiera się m.in. na sprawnej pracy instytucji bankowych, w tym – w dużym stopniu – banków spółdzielczych. Zorganizowana przez nas przy współudziale banków zrzeszających kampania „Czerwiec z bankiem spółdzielczym” pokazała szerszej publiczności, osobom spoza naszego sektora, że spółdzielcze instytucje finansowe potrafią stanąć na wysokości zadania w każdych okolicznościach. Są gotowe na wyzwania teraźniejszości i jutra w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa cybernetycznego, dostarczenia nowoczesnych usług elektronicznych, legitymują się wrażliwością społeczną, w tym także dostrzegają potrzebę wdrażania ekologicznych rozwiązań w społecznościach lokalnych, ponadto – wspierają instytucje publiczne w zakresie dystrybucji funduszy w ramach m.in. PFR i NFOŚiGW. Przy tym wszystkim – są niezmiennie otwarte na potrzeby każdego klienta, oferując mu indywidualne podejście do jego potrzeb – powiedziała Krystyna Majerczyk-Żabówka, prezes zarządu KZBS. - Działając także na tych obszarach, które znajdują się poza zasięgiem innych instytucji finansowych, banki spółdzielcze w trakcie trwającej epidemii nieprzerwanie świadczyły usługi nie pozostawiając klientów samych sobie oraz włączały się pomoc społecznościom lokalnym, m.in. kupując sprzęty i niezbędne środki medyczne. Po raz kolejny udowodniły, że są to instytucje, na które można liczyć i że są godne zaufania!

Zwieńczeniem kampanii była konferencja on line „Czerwiec z bankiem spółdzielczym” oraz udostępnienie na stronie internetowej kzbs.pl, przeznaczonej dla członków i klientów banków spółdzielczych, bezpłatnej publikacji pt. Banki spółdzielcze odpowiedzialne społecznie. Podczas konferencji wypowiedzieli się przedstawiciele KZBS, eksperci z branży bankowej, reprezentanci Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a także przedstawiciele świata akademickiego. Z zapisem konferencji można zapoznać się na profilu KZBS w serwisie YouTube.com.

- Bardzo duże zainteresowanie akcją, liczny udział w webinariach i w konferencji, aktywność w mediach społecznościowych oraz dobre recenzje odbiorców tegorocznej edycji wydarzenia zachęcają nas do dalszej pracy i planowania podobnych wydarzeń w przyszłości, tak aby „Czerwiec z bankiem spółdzielczym” przerodził się formę odpowiedzi na zmieniające się wyzwania, wprowadzając nową jakość w dziedzinie komunikacji i budowaniu szerokich więzi społecznych, także w wydaniu cyfrowym – dodała prezes zarządu KZBS, Krystyna Majerczyk-Żabówka.

 

 


Pliki do pobrania

Udostępnij artykuł:
« powrót