Lepsza komunikacja = lepsza współpraca – kolejne działania Zrzeszenia BPS, aby skuteczniej działać w Grupie i na rynku

Bank BPS rozpoczął realizację nowego przedsięwzięcia, którego celem jest usprawnienie współpracy ze zrzeszonymi Bankami Spółdzielczymi. Powołani zostali Eksperci ds. współpracy zrzeszeniowej, których rolą jest wspieranie Banków Spółdzielczych przy wdrażaniu produktów i usług. To kolejna, w ostatnich miesiącach, inicjatywa w Zrzeszeniu BPS mająca na celu wzmocnienie komunikacji w Grupie oraz kontaktu z Klientami.

Poznajmy Ekspertów ds. współpracy zrzeszeniowej 

Nowy projekt zakłada ugruntowanie obecnie funkcjonujących w Zrzeszeniu rozwiązań we współpracy z Bankami Spółdzielczymi, jak i wprowadzanie kolejnych. Nowo powołani Eksperci ds. współpracy zrzeszeniowej dobrze znają Banki Spółdzielcze – posiadają doświadczenie we współpracy z nimi, znają specyfikę ich działalności. Również miejsce ich zamieszkania umożliwia optymalną realizację założeń projektu. Eksperci są już po pierwszych spotkaniach z Prezesami Banków, przed nimi kolejne.

Jestem przekonany, że nowe podejście do współpracy w ramach Zrzeszenia zacieśni nasze relacje biznesowe i pozwoli skuteczniej konkurować o Klienta. Podstawową rolą Banku Zrzeszającego jest przygotowywanie produktów i usług, które Banki Spółdzielcze będą mogły szybko i efektywnie wdrażać u siebie. Z know-how naszych Ekspertów powinno korzystać całe Zrzeszenie. Dzięki temu będziemy mogli w całym kraju nie tylko prowadzić obsługę Klienta na najwyższym poziomie, ale także oferować nowoczesne produkty bankowe z najwyższej półki i szybko je wdrażać. Sprawna komunikacja to lepsza współpraca, a lepsza współpraca przełoży się na biznes –  mówi Artur Adamczyk, Prezes Zarządu Banku BPS S.A. 

Rolę Ekspertów ds. współpracy zrzeszeniowej Prezes Artur Adamczyk szerzej przedstawia w wideo.

Eksperci działają w regionach obejmujących obszar południowej, północno-wschodniej oraz centralnej Polski.

Wsparcie dla Banków Spółdzielczych przede wszystkim 

W ostatnich miesiącach, Bank BPS wprowadził rozwiązania, które mają usprawnić współpracę i komunikację w Zrzeszeniu BPS. Służyło temu przede wszystkim przygotowanie w wewnętrznym portalu Zrzeszenia – Intranecie – bloków informacyjnych na temat wsparcia dla klientów Banków Spółdzielczych w czasie pandemii oraz liczne webinaria szkoleniowe. 

Opracowano „Katalog produktów i usług” świadczonych przez Bank BPS na rzecz Banków. Obejmuje on ok. 90 kart produktów i usług oferowanych BS-om. Każda karta zawiera podstawowe informacje o oferowanym produkcie lub usłudze oraz szczegółowe warunki i zasady jego implementacji przez Bank Spółdzielczy. Korzystając z Katalogu, pracownicy Banków Spółdzielczych mają dostęp do pełnej wiedzy na temat danego produktu, co niewątpliwe ułatwia i przyspiesza jego wdrożenie.   

Uruchomiony został także nowy serwis internetowy www.mojbank.pl którego celem jest pozyskiwanie klientów zainteresowanych ofertą Banków Spółdzielczych. 

Trwa kampania reklamowa Zrzeszenia pod hasłem „Eko? Logiczne, że się opłaca”. Na portalach internetowych, w serwisach VOD, na YouTube i w mediach społecznościowych można zobaczyć reklamy wideo i banery promującej kredyt gotówkowy na cele ekologiczne i nie tylko. Prowadzony jest też konkurs dla klientów „EKO fortuna” z nagrodami finansowymi i rzeczowymi oraz konkurs „KARTOWA fortuna” organizowany we współpracy z Visą.

Banki Spółdzielcze Zrzeszenia BPS są także obecne w dziennikach prasy lokalnej, w „Super Expressie” oraz w portalach NaszeMiasto.pl. Wybór mediów jest nieprzypadkowy: wszystkie te tytuły mają najwyższe czytelnictwo w województwach, w których działają Banki Spółdzielcze z Grupy BPS. Pierwsze publikacje dotyczyły płatności mobilnych, jakie w swojej ofercie mają Banki Spółdzielcze. 

Źródło: BPS

 

Udostępnij artykuł:
« powrót