Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
ZAMKNIJ
 

Aktualności

20 listopada 2017SANBank nagrodzony za najwyższą jakość usług

17 listopada br. w Krynicy-Zdroju odbyło się Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności oraz Gala podsumowująca XI edycję Programu Najwyższa Jakość QI 2017 podczas, której przyznano Nadsańskiemu Bankowi Spółdzielczemu tytuł Laureata oraz wręczono Srebrne Godło Najwyższej Jakości Quality International 2017 w kategorii QI SERVICES - usługi finansowe najwyższej jakości.

Najwyższa Jakość QI jest największym konkursem jakościowym w Polsce, skupiającym przedstawicieli firm i instytucji, działających na terytorium kraju wokół idei zarządzania jakością. Jego celem jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością oraz wskazanie tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom utrzymanie produktów lub usług na najwyższym poziomie.

Kapituła tego ogólnopolskiego konkursu po raz kolejny doceniła Nadsański Bank Spółdzielczy za czytelną politykę oraz najwyższą jakość oferowanych usług, wyróżniając tym samym ofertę i Bank na tle konkurencji.

Programowi patronowała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Partnerzy