Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
ZAMKNIJ
 

Aktualności

15 stycznia 2018Komunikacja i wizerunek tematem warsztatu KZBS

W dniach 11-12 stycznia br. Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wychodząc naprzeciw oczekiwaniom środowiska bankowości spółdzielczej zorganizował warsztat pt. "Komunikacja medialna i wizerunkowa".

Celem warsztatu było zapoznanie jego uczestników z m.in. budowaniem relacji z mediami, psychologią wizerunku oraz budowaniem i promowaniem marki osobistej. Jego uczestnicy mieli możliwość zdobycia praktycznej wiedzy, niezbędnej w relacjach z mediami, spotkaniach biznesowych oraz
kontaktach z klientami.

Warsztat składał się z dwóch części: wykładowej oraz praktycznej. Wystąpienie wprowadzające poprowadziła Krystyna Majerczyk-Żabówka, Prezes Zarządu KZBS, która wielokrotnie podkreślała, jak ważną rolę w naszym życiu pełni komunikacja i umiejętne budowanie relacji z dziennikarzami. Wiedza ta jest szczególnie istotna podczas pojawienia się sytuacji kryzysowej. Podczas pierwszej części uczestnicy warsztatu wysłuchali wystąpienia pt. „TY jako marka, Bank Spółdzielczy jako marka” poprowadzonego przez Joannę Malinowską-Parzydło (Personal Brand Institute). Druga część, polegała na zastosowaniu zdobytej wiedzy w praktyce poprzez ćwiczenie i doskonalenie umiejętności z zakresu komunikacji. Poprowadzili ją Marek Georgica (Clear Communication Group), Paweł Oksanowicz (MUZO FM) oraz Wojciech Szeląg (Telewizja Polsat).

KZBS dziękuje uczestnikom warsztatów za aktywny w nich udział i zaprasza na kolejne szkolenia organizowane przez Związek.

Partnerzy