Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
ZAMKNIJ
 

Aktualności

30 maja 20177 banków spółdzielczych w II etapie Konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców!

Zakończył się I etap XVIII edycji konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców – Bankowa Nagroda Jakości” skierowanego do sektora finansowego, czyli banków i ich oddziałów, które świadczą usługi z zakresu obsługi finansowej małych i średnich przedsiębiorstw. Konkurs organizowany jest przez Fundację „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”, która posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji programów certyfikacyjnych dla gmin i przedsiębiorców. Patronat medialny nad wydarzeniem objął magazyn „Głos Banków Spółdzielczych”.

Do II etapu bieżącej edycji zakwalifikowały się poniżej zaprezentowane banki spółdzielcze: 

W kategorii banków spółdzielczych i małych banków lokalnych:

  • Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim,
  • Bank Spółdzielczy w Czersku,
  • Bank Spółdzielczy w Sławnie,
  • Bank Spółdzielczy w Zambrowie,
  • Bank Spółdzielczy we Wschowie,
  • Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu,
  • Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie.

Zasady i etapy weryfikacji 

Weryfikacja uczestników odbywa się w dwóch etapach. I etap, który został zakończony, polegał

na złożeniu przez bank deklaracji uczestnictwa oraz wypełnieniu ankiety, w której bank miał okazję przedstawić ofertę bankową dla MSP, strategię w zakresie współpracy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, system lub procedury zapewnienia jakości w segmencie MSP oraz rezultaty operacyjne obsługi MSP. Ankiety złożone w biurze konkursu zostały ocenione przez Zespół Audytorów Jakości. Warunkiem przejścia do II etapu konkursu było uzyskanie z ankiety przez uczestnika co najmniej 70 punktów na 100 możliwych.

Przed uczestnikami etap II, w ramach którego przeprowadzone zostaną badania:

- jakości usług i oferty dla klienta zrealizowane „metodą tajemniczych klientów”;

- badanie zgodności systemów, procedur, praktyk zapewniania jakości obsługi MSP z faktycznie uzyskanymi wynikami przez tajemniczych klientów;

- badanie jakości promocji i informacji skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw.

Banki i oddziały, które uzyskają 70 punktów na 100 możliwych w I i II etapie będą rekomendowane przez Zespół Audytorów Jakości do przyznania Godła Promocyjnego. W oparciu o ten ostateczny wynik (I i II etap) Kapituła Konkursu podejmie decyzję o przyznaniu poszczególnych nagród.

Więcej informacji nt. konkursu, w tym m.in. o nowych korzyściach dla Laureatów oraz rozstrzygnięciu Konukrsu można uzyskać w biurze konkursu: tel.: 22 630 98 01; mail: instytut@kig.pl oraz na stronie http://www.bankprzyjazny.pl/

 

Partnerzy